Inloggen Social Schools | Registreren Social Schools
  • Home
  • Onze peuteropvang Onze peuteropvang
    • Het Rupsje
    • Pedagogisch concept
    • Tarieven
    • Aanmelden
    • Algemene voorwaarden peuteropvang
    • Pedagogisch beleidsplan
    • Klachtenregeling
  • Onze school Onze school
    • Waar wij voor staan
    • Kwaliteitszorg
    • Team
    • Tabijn
    • Schoolgids
    • Plusklas De Phlox
    • De Vlinderacademie
    • De Ouderkamer
    • De Vlinder maakt muziek!
    • Beweeg met de Vlinder!
    • Actie kamp Moria
    • Nieuw schoolplein
  • Praktische informatie Praktische informatie
    • Schooltijden
    • Vakantierooster en studiedagen
    • Buitenschoolse opvang
    • Protocollen
    • Kennismaken en aanmelden
  • De Cocon De Cocon
    • Wat is de Cocon?
    • Aanmelden voor de Cocon
  • Ouderbetrokkenheid Ouderbetrokkenheid
    • Ouderraad
    • Medezeggenschapsraad
    • Ouderportaal Social Schools
  • Contact Contact
    • Contactgegevens
    • Kennismaken
  • Carrière kansen

Kwaliteitszorg


  • Waar wij voor staan
  • Kwaliteitszorg
  • Team
  • Tabijn
  • Schoolgids
  • Plusklas De Phlox
  • De Vlinderacademie
  • De Ouderkamer
  • De Vlinder maakt muziek!
  • Beweeg met de Vlinder!
  • Actie kamp Moria
  • Nieuw schoolplein

Kwaliteitszorg

We streven er naar elk kind op het eigen niveau te laten presteren en er uit te halen wat er in zit. Onze leerkrachten zijn goed op de hoogte van de te realiseren tussen- en einddoelen voor hun groep. Door middel van dagelijkse observaties en registraties in de klas, analyse van toetsen en inzet van het Cito leerlingvolgsysteem stellen onze  leerkrachten, in overleg met de intern begeleider, groepsplannen en individuele handelingsplannen op. Deze plannen voor ondersteuning worden regelmatig geëvalueerd en bijgesteld indien nodig. Dit gebeurt altijd in overleg met ouders.Voor leerlingen met een aangepast programma ofwel een eigen leerlijn, wordt een lange termijn doelstelling geformuleerd die uitgewerkt is in concrete tussendoelen. We noemen dit een ontwikkelingsperspectief.Door meer aan te sluiten bij de onderwijsbehoefte van het kind verbeteren de prestaties en het welbevinden.

De intern begeleider ondersteunt het onderwijsproces door de leerkrachten handelingsadviezen te geven en te helpen bij het evalueren van lesaanbod, inzet en resultaat.  De schoolleiding is hier nauw bij betrokken en analyseert de resultaten en opbrengsten op schoolniveau.

Tweejaarlijks wordt onder ouders, leerlingen en personeel een tevredenheidsonderzoek uitgezet waarmee de school in beeld krijgt in hoeverre aan verwachtingen wordt voldaan. De uitkomst van deze driehoeksmeting is van groot belang voor het opstellen van jaarplan en schoolplan en kan leiden tot bijstelling van de schoolorganisatie.

Schoolondersteuningsprofiel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Uitgelicht

Bekijk de schoolgids

Uw kind aanmelden

Ouderportaal Social Schools

Onderdeel van Tabijn

Onze peuteropvang Het Rupsje Pedagogisch concept Tarieven Aanmelden Algemene voorwaarden peuteropvang Pedagogisch beleidsplan Klachtenregeling
Onze school Waar wij voor staan Kwaliteitszorg Team Tabijn Schoolgids Plusklas De Phlox De Vlinderacademie De Ouderkamer De Vlinder maakt muziek! Beweeg met de Vlinder! Actie kamp Moria Nieuw schoolplein
Praktische informatie Schooltijden Vakantierooster en studiedagen Buitenschoolse opvang Protocollen Kennismaken en aanmelden
De Cocon Wat is de Cocon? Aanmelden voor de Cocon
Ouderbetrokkenheid Ouderraad Medezeggenschapsraad Ouderportaal Social Schools
Contact Contactgegevens Kennismaken
Carrière kansen
  • Cookie settings

Powered by Social Schools